vrijdag

De consument noemt PlattelandVakantieland.nl jong en fris!

Zes hectische maar succesvolle beursdagen zitten erop. Bijna 120.000 bezoekers kwamen naar Utrecht voor de Vakantiebeurs van 2010. PlattelandVakantieland.nl sprong er in hal 11 erg goed uit met de opvallende kleurrijke stand. De bakfiets die gewonnen kon worden was wederom een enorme hit. Maar liefst 4.000 gegadigden lieten hun gegevens achter in de melkbus waaruit 27 januari a.s. uiteindelijk een winnaar wordt getrokken.

De Vakantiebeurs was voor PlattelandVakantieland hét startsein van de consumentencampagne en dus was de beurs het moment van het eerste echte contact met de consument. Spannend dus wat zij vinden van de nieuwste zoekmachine voor uitjes in Nederland, PlattelandVakantieland.nl. Gelukkig waren de beursbezoekers erg enthousiast. Ze vinden PlattelandVakantieland.nl een jonge en frisse uitstraling hebben en vinden het leuk dat er eindelijk een website is waar kleinschalige activiteiten op het platteland te vinden zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten